Create Your First Project
Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started
Essències florals
SHAMBALA i CORAL Essencies Florals
Accedeix a aquest enllaç per veure les essències disponibles: https://martaserraalmoyner.cat/botiga/
Les essències florals s'han fet ampliament conegudes per el sistema de les Flors De Bach, així com avui en dia es coneixen altres sistemes.
Les essències florals són preparats acuosos que contenen l'energia i la part vibracional de les plantes i flors. són de gran utilitat per tractar desequilibris emocionals, mentals o de l'ànima provinents de causes ancestrals, emocionals o mentals profundes, d'aquesta o d'altres vides. Ideals per tractar patrons o hàbits que ens bloquejen en el dia a dia, i mica en mica aportar una millora al nostre ésser essencial, comprendre processos interns i trascendir estats difícils de la nostra vida.
Tenim a disposició dues col·leccions d'Essències florals:
SHAMBALA i CORAL
Totes dues son part del sistema terapèutic que utilitza essències de flors silvestres i és capaç d’actuar a nivell holístic tant en dolencies psíquiques, físiques i/o espirituals.
SHAMBALA és una col·lecció altament potent a nivell energetic i vibracional des d'on podem accedir al fractal, del micro al macrocosmos. Les essencies Shambala han estat guardades sota custodia durant més de 25 anys en silenci, moment en el que van ser canalitzades per un grup de terapeutes amb una intenció de sanació universal. Son esencies fora del temps, i alhora integren en elles totes les temporalitats, aporten un treball profund a qui les pren. Aquesta col·lecció neix guiada per i des de les altes esferes. Les essencies florals Shambala guarden aquesta esencia del més enllà, un proposit pel bé de la humanitat, pel canvi de consciencia i la conexió amb el Ser que cadascú habita i que junts conformem.
La colecció CORAL es defineix per la seva conexió amb els elements, però especialment amb la terra, les essències ens ajuda a treballar la consciência des del present i el mon de la materia on vivim. Esta constituida per l'experiencia del coneixement i la pràctica. Una coleció que ens aporta la conexio amb el dia a dia, amb l'aprenentatge que aporta l'experiencia vital.
Essència mare 15ml- De 9€ a 37€. Existeixen deferents tipus d'elaboracions de més i menys complexitat, però també cada flor té diferents moments de floració i aquesta es dóna amb major o menor quantitat. És per això que cada esencia és unica igual que també el seu valor econòmic.
LLISTAT D'ESSENCIES:
AMETLLER, ARGELAGA, ARÇ BLANC, ASTRÀGAL, ARTEMISA ANNUA, ARÍTJOL, ALZINA.
BORRAINA, BERBERIS, BOCA DE DRAC, BRUC, BISCUTELLA,
BUGANVILLIA.
CALENDULA, CERATO, CARBASSÓ, CASTANYER DOLÇ, CALCIDA, CRESPINELLS, CLEMATIS, CIRERER, COR DE MARIA (dicentra spectabilis), CHICORY, CUA DE CAVALL.
DENT DE LLEÓ, DONZELL.
ESPERÓ DE CAVALLER, ESPÍGOL, ESTEPA BLANCA, ESBARZER.
FOIXARDA, FARIGOLA, FUMARIA.
GINESTA, GAURA, GERANI VERMELL, GESSAMÍ.
HELIANTEM, HIPÈRIC, HERBA FETGERA,
HORTENSIA D’HIVERN.
IRIS
LAMIUM, LLETEROLA (EUPHORBIA), LILÀ, LUNARIA,
LLÍ, LANTANA, LLORER, LOTUS.
MARIA LLUISA, MALVA, MADUIXA DE BOSC, MARGARIDA, MATRICARIA.
NARCÍS SILVESTRE, NIGELLA DAMASCENA.
OSTEOSPERMUM, ORQUIDEA SALVATGE .
PÈSOL, PASSIONARIA, PERILLA, PI PIÑONER, PLANTATGE.
RAVE BORD, ROMANÍ, RUDA, ROSA, ROSELLA, ROURE.
SALVIA, SANTOLINA, SANT MARTÍ (iris reticulata),
SEMPREVIVA, SOLANUM.
TREPÓ (VERBASCUM), TÀRREC.
VERÒNICA, VEÇA, VINCA, VIOLETA, VIOLA.
XIPRER ARIZONICA, XICORIA, XUCLAMEL.


